ΚΕΝΤΡΟ ΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΗΜΑΤΩΝ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ
Ο Κεντρικός Σταθμός της PERCEPTION SECURITY A.E. (Κέντρο Λήψης Σημάτων), διαθέτει τα πλέον σύγχρονα μηχανήματα αξιοποίησης των δυνατοτήτων επικοινωνίας του Συστήματος Συναγερμού σας. Το Κέντρο υποστηρίζεται από δίκτυο υπολογιστών τελευταίας τεχνολογίας, οι οποίοι είναι εξοπλισμένοι με ειδικά προγράμματα, σχεδιασμένα αποκλειστικά για αυτή τη χρήση. Αυτό, σε συνδυασμό με το εξειδικευμένο και έμπειρο προσωπικό του Κέντρου μας, αποτελούν τον ασφαλέστερο συνδυασμό για τη ταχεία και υπεύθυνη διεκπεραίωση των σημάτων Συναγερμού με διακριτικότητα και αμεσότητα. Το Κέντρο Λήψης Σημάτων της εταιρείας μας λειτουργεί όλο το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο. Έτσι διασφαλίζεται η απόλυτη ασφάλεια των πελατών μας, προσφέροντας επιπλέον τη βεβαιότητα, πως οτιδήποτε συμβεί, θα αντιμετωπισθεί έγκαιρα και αποτελεσματικά.
ΠΑΡΟΧΕΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΛΗΨΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ ΤΟΥ
- Σήμα διάρρηξης-έναρξης του συναγερμού και από ποια ζώνη του χώρου προήλθε.
- Σήμα λήξης του συναγερμού.
- Σήμα όπλισης ή αφόπλισης του συναγερμού υπό καθεστώς απειλής (duress code).
- Σήμα ιατρικής βοήθειας και πυρανίχνευσης.
- Σήμα πτώσης τάσης της μπαταρίας ή αποσύνδεσης, επανασύνδεσης και επαναφορά της.
- Σήμα συναγερμού σε περίπτωση πολλαπλής πληκτρολόγησης (προσπάθεια ανεύρεσης του κωδικού του πληκτρολογίου).
- Σήμα διακοπής της τάσης τροφοδοσίας από το δίκτυο (220V) και επαναφοράς της.
- Έλεγχος ομαλής λειτουργίας της τηλεφωνικής γραμμής με σήματα διακοπής και επαναφοράς της.
- Έλεγχος της κατάστασης των μπαταριών του συστήματος κάθε 24 ώρες.
- Οπλίσεις και αφοπλίσεις του συστήματος με αναγνώριση του χρήστη (πχ, χρηστής 2 ή χρήστης 26).
ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΩΝ ΧΕΙΡΙΣΤΩΝ ΤΟΥ Κ.Λ.Σ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ
Οι χειριστές, αμέσως μετά τη λήψη του σήματος Συναγερμού, ειδοποιούν* την Άμεση Δράση (100) ή τον Αξιωματικό Υπηρεσίας του Τμήματος όπου υπάγεται ο χώρος που φυλάσσεται, ο οποίος κρατά ενήμερο το προσωπικό του Κ.Λ.Σ. για την εξέλιξη της κατάστασης. Ενημερώνεται ακολούθως ο συνδρομητής, αλλά και όσα ακόμη πρόσωπα έχει ζητήσει ο ίδιος να ειδοποιούνται σε περίπτωση συναγερμού, κατά σειρά προτεραιότητας.
*Η σειρά προτεραιότητας των κλήσεων, καθορίζεται κατόπιν συμφωνίας κατά την έναρξη της σύμβασης της υπηρεσίας.